Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego
Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży szkoleń prowadzonych z platformy clicmeeting – poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Dane osobowe
§ 9 Zastrzeżenia
§ 10 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.echo.gorlice.pl/sklep
Sprzedawca – KATARZYNA KAWA, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą TERAPIA „ECHO” KATARZYNA KAWA, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7381921225, nr REGON 120955520, ul. 3 Maja 10, 38 – 300 Gorlice.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. 3 Maja 10, 38 – 300 Gorlice
- Adres e-mail: kasia_k81@op.pl
- Telefon: 502469633
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Aby uzyskać dostęp do szkolenia Kupujący powinien:
- dodać do koszyka dostępne szkolenie,
- wybrać rodzaj płatności,
- złożyć zamówienie poprzez przycisk „Zamawiam”,
- dokonać płatności z użyciem dostępnych form.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Wysokość całkowitej opłaty podana jest przy każdym szkoleniu umieszczonym na stronie Sklepu.
- Termin, kiedy uzyskiwany jest dostęp do szkolenia podany jest w opisie każdego szkolenia.
- W przypadku nagrań szkolenia, dostęp do szkolenia udzielany jest z chwilą realizacji płatności na czas określony w opisie szkolenia.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację procesu płatności przez dostawców zewnętrznych.
- Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie zrealizowania szkolenia.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pośrednictwem platformy płatniczej: PayU
- W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej PayU, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU S.A. ul. Grunwaldzka, 60-166 Poznań NIP: 779-23-08-495.
- Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Realizacja usługi polega na udostępnieniu Kupującemu zakupionego kursu w okresie wskazanym w opisie szkolenia m.in. w formie: materiałów wideo, plików PDF, JPG, Word lub innych.
- Kupujący ma prawo uczestniczyć w zakupionym szkoleniu w okresie, który określony jest w opisie szkolenia. Nieuczestniczenie w szkoleniu mimo takiej możliwości lub jego nieukończenie w podanym okresie nie upoważnia Kupującego do żądania zwrotu wynagrodzenia.
- Po spełnieniu warunków podanych w opisie szkolenia - jeśli jest to szkolenie certyfikowane - Kupujący otrzymuje certyfikat ukończenia w formie dokumentu PDF, jeżeli przy oznaczeniu szkolenia przewidziana jest taka możliwość.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący nie może odstąpić od umowy w przypadku, kiedy wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Kupujący wyraża taką zgodę poprzez zaznaczenie widocznego pola z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na spełnienie świadczenia (na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). 14 dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, art. 27
- Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Sprzedawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia.
§ 8 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 9 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 10 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.